2-6- مروری بر نقش بازی‌های آموزشی در یادگیری زبان انگلیسی 30
2-6-1- خصوصیات بازی‌های آموزشی مفید و تاثیرگذار در یادگیری 30
2-6-2- تاثیر بازی‌های آموزشی در یادگیری 32
2-6-3- تاثیر بازی‌های آموزشی رایانه‌ای بر یادگیری 36
2-6-4- تاثیر بازی‌های آموزشی بر یادگیری املای کلمات انگلیسی 42
عنوان صفحه
2-6-5- مشکلات زبان آموزان ایرانی در یادگیری املای کلمات انگلیسی و استفاده از بازی‌های آموزشی رایانه‌ای در آموزش آنان 44
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه 48
3-1- شرکت کنندگان 48
3-2- ابزار تحقیق 49
3-2-1- توصیف صفحه‌ی بازی Fun Spelling 50
3-2-2- شیوه‌ی انجام بازی Fun Spelling 51
3-2-3- شیوه‌ی ارزیابی تکالیف زبان آموزان 55
3-2-4- تاثیر بازی آموزشی رایانه‌ای Fun Spelling بر زبان آموزان 55
3-3- روش به دست آوردن داده‌ها 56
3-3-1- بررسی تاثیر بازی آموزشی رایانه‌ای Fun Spelling بر یادگیری املای کلمات انگلیسی در زبان آموزان گروه آزمودنی 57
3-3-2- بررسی تاثیر بازی آموزشی رایانه‌ای Fun Spelling بر یادگیری املای کلمات انگلیسی در زبان آموزان گروه آزمودنی و شاهد 57
3-3-3- بررسی تاثیر بازی آموزشی رایانه‌ای Fun Spelling بر یادگیری املای کلمات هم آوا 58
3-3-4- بررسی تاثیر بازی آموزشی رایانه‌ای Fun Spelling بر یادگیری کلمات انگلیسی دارای حروف ساکن 58
3-4- تحلیل داده‌ها 59
3-4-1- تحلیل نمرات پیش آزمون و پس آزمون املای کلمات انگلیسی زبان آموزان گروه آزمودنی 59
3-4-2- تحلیل نمرات پیش آزمون و پس آزمون املای کلمات انگلیسی، کلمات هم آوا و کلمات دارای حروف ساکن زبان آموزان گروه آزمودنی و شاهد 60
فصل چهارم: یافته‌ها، نتایج تحقیق و بحث آن‌ها
مقدمه 63
4-1- یادگیری املای کلمات انگلیسی زبان آموزان گروه آزمودنی 63
4-2- یادگیری املای کلمات انگلیسی زبان آموزان گروه آزمودنی و شاهد 65
عنوان صفحه
4-2-1- پیش آزمون املای کلمات انگلیسی 65
4-2-2- پس آزمون املای کلمات انگلیسی 66
4-3- یادگیری املای کلمات هم آوای انگلیسی 68
4-3-1- پیش آزمون املای کلمات هم آوا 68
4-3-2- پس آزمون املای کلمات هم آوا 69
4-4- یادگیری املای کلمات دارای حروف ساکن در زبان انگلیسی 70
4 -4-1- پیش آزمون املای کلمات دارای حروف ساکن 70
4-4-2- پس آزمون املای کلمات دارای حروف ساکن 71
فصل پنجم: نتیجه گیری
مقدمه 74
5-1- خلاصه 74
5-2- نتیجه گیری 77
5-3- پیشنهادات برای پژوهش‌های مرتبط در آینده 78
پایان نامه - مقاله - پروژه
منابع و ماخذ
منابع فارسی 79
منابع انگلیسی 81
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول 4-1: آمار توصیفی و آزمون نمونه‌های جفتی T جهت تشخیص تاثیر بازی آموزشی رایانه‌ای ‌ Fun Spellingبر یادگیری املای کلمات انگلیسی در زبان آموزان گروه آزمودنی
جدول 4-2: آمار توصیفی و آزمون نمونه‌های غیر وابسته‌ی Tپیش آزمون املای کلمات انگلیسی زبان آموزان گروه آزمودنی و شاهد
جدول 4-3: آمار توصیفی و آزمون نمونه‌های غیر وابسته‌ی T جهت تشخیص
تاثیر بازی آموزشی رایانه‌ای Fun Spelling بر یادگیری املای کلمات انگلیسی در
زبان آموزان گروه آزمودنی و شاهد
جدول 4-4: آمار توصیفی و آزمون نمونه‌های غیر وابسته‌ی T پیش آزمون املای کلمات
هم آوا

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...