بر اساس داده‌های ذکر شده در جدول فوق در پاسخ به گویهی «تا چه حدی در این موسسه، کمک‌های مالی به کودکان و خانواده‌هایشان می‌شود؟»، ۹ درصد گزینه خیلی زیاد، ۹ درصد زیاد، ۵/۳۵ درصد تا حدی، ۰/۱۵ درصد کم و ۵/۳۱ درصد گزینه خیلی کم را انتخاب نموده‌اند.
در پاسخ به گویهی «در این موسسه تا چه حدی به نیازهای اولیه کودکان مانند خوراک و پوشاک و مسکن توجه می‌شود؟»، ۵/۱۴ درصد گزینه خیلی زیاد، ۵/۱۶ درصد زیاد، ۵/۲۵ درصد تا حدی، ۵/۲۰ درصد کم و ۰/۲۳ درصد گزینه خیلی کم را انتخاب نموده‌اند.
در پاسخ به گویهی «تا چه میزان در این سازمان به کودکان دوره‌های آموزشی، برای مهارت‌یابی در آینده داده می‌شود؟»، ۵/۱۶ درصد گزینه خیلی زیاد، ۵/۳۲ درصد زیاد، ۵/۳۰ درصد تا حدی ، ۰/۱۵ درصد کم و ۵/۵ درصد گزینه خیلی کم را انتخاب نموده‌اند.
پایان نامه - مقاله - پروژه
در پاسخ به گویهی «تا چه حد به کودکان، نحوه‌ی درست فکر کردن در کارهای مختلف، برای افزایش توانایی تصمیم‌گیری داده می‌شود؟»، ۵/۲۲ درصد گزینه خیلی زیاد، ۵/۳۳ درصد زیاد، ۵/۲۴ درصد تا حدی ، ۵/۱۳ درصد کم و ۰/۶ درصد گزینه خیلی کم را انتخاب نموده‌اند.
در پاسخ به گویهی «تا چه میزانی محیط مساعد جهت کسب تجربیات و دانش جدید مرتبط با کار یا آینده شغلی فراهم است؟»، ۵/۱۷ درصد گزینه خیلی زیاد، ۰/۲۳ درصد زیاد، ۰/۲۷ درصد تا حدی ، ۰/۲۰ درصد کم و ۵/۱۲ درصد گزینه خیلی کم را انتخاب نموده‌اند.
در پاسخ به گویهی «تا چه حدی به کودکان، آموزش‌های گروهی در موسسه داده می‌شود؟»، ۵/۱۵ درصد گزینه خیلی زیاد، ۰/۲۱ درصد زیاد، ۰/۳۰ درصد تا حدی ، ۰/۱۶ درصد کم و ۵/۱۷ درصد گزینه خیلی کم را انتخاب نموده‌اند.
در پاسخ به گویهی «تا چه حدی تاًکید بر انجام کارهای گروهی در طول دوره‌های آموزشی می‌شود؟»،۰/۱۷ درصد گزینه خیلی زیاد، ۰/۲۴ درصد زیاد، ۵/۲۶ درصد تا حدی ، ۰/۱۹ درصد کم و ۵/۹ درصد گزینه خیلی کم را انتخاب نموده‌اند. همچنین ۰/۴ درصد از پاسخگویان به این سوال پاسخ نداده‌اند.
در پاسخ به گویهی «تا چه میزان در این سازمان ارتباط خوبی بین مددکار اجتماعی و کودک خیابانی وجود دارد؟»، ۰/۲۸ درصد گزینه خیلی زیاد، ۰/۲۸ درصد زیاد، ۵/۱۹ درصد تا حدی ، ۵/۱۳ درصد کم و ۰/۱۱ درصد گزینه خیلی کم را انتخاب نموده‌اند.
در پاسخ به گویهی «تا چه حدی ارتباط عاطفی و انسانی خوبی بین کودک و موسسه وجود دارد؟»، ۰/۲۶ درصد گزینه خیلی زیاد، ۵/۲۷ درصد زیاد، ۰/۲۲ درصد تا حدی، ۵/۱۹ درصد کم و ۰/۵ درصد گزینه خیلی کم را انتخاب نموده‌اند.
۴-۲-۶- خدمات آموزشی
جدول ۴-۶- توزیع فراوانی و درصدی خدمات آموزشی پاسخگویان

 

عبارت
خیلی زیاد
زیاد
تا حدی
کم
خیلی کم
بی جواب

 

تا چه حدی به دوره‌های آموزشی کسب مهارتهای فنی و حرفه‌ای اهمیت داده می‌شود؟
۱۹٫۵
۳۱٫۰
۱۷٫۰
۲۲٫۰
۱۰٫۵
۰۰۰٫۰

 

تا چه حدی دوره‌های آموزشی متناسب با دور شدن از موقعیت‌های خطرناک برگزار می‌گردد؟
۱۰٫۵
۲۰٫۵
۲۳٫۰
۲۳٫۰
۲۱٫۵
۱٫۵

 

تا چه حدی به دوره‌های آموزشی کسب مهارتهای زندگی پرداخته می‌شود؟
۲۲٫۵
۲۱٫۰
۲۲٫۵
۱۷٫۰
۱۷٫۰
۰۰۰٫۰

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...