• تصویر کشور مبداء بر وفاداری برند تاثیر مثبت دارد

 

با توجه به نمودار مدل در حالت معنی داری مشاهده شد که مقدار t-value بین تصویر کشور مبداء و وفاداری برند برابر با (۰۱/۸) و در خارج از بازه (۹۷/۱+ و ۹۷/۱-) قرار دارد لذا تاثیر تصویر کشور مبداء بر وفاداری برند پذیرفته و میزان این تاثیر (با توجه به نمودار مدل در حالت استاندارد) ۴۹ درصد برآورد شد.

 

    • تصویر کشور مبداء بر تصویر برند تاثیر مثبت دارد

 

با توجه مقدار t-value بین تصویر کشور مبداء و تصویر برند که برابر با (۸۶/۴) و در خارج از بازه (۹۷/۱+ و ۹۷/۱-) قرار دارد می توان تاثیر تصویر کشور مبداء بر تصویر برند را پذیرفت همچنین میزان این تاثیر (با توجه به نمودار مدل در حالت استاندارد) ۳۳ درصد برآورد شد.

 

    • تصویر کشور مبداء بر در آشنایی با نام برند تاثیر مثبت دارد.

 

با توجه مقدار t-value بین تصویر کشور مبداء و آشنایی بانام برند که برابر با (۲۸/۷) و در خارج از بازه (۹۷/۱+ و ۹۷/۱-) قرار دارد می توان تاثیر تصویر کشور مبداء بر آشنایی با نام برند را پذیرفت همچنین میزان این تاثیر (با توجه به نمودار مدل در حالت استاندارد) ۴۵ درصد برآورد شد.
نتیجه آزمون فرض اصلی ۱: همانگونه که مشاهده شد t-value کلیه مسیرهای بین تصویر کشور مبداء و ابعاد اعتبار برند در خارج از بازه(۱٫ ۹۶+ و ۱٫ ۹۶-) قرار دارد بنابراین فرضیه فوق پذیرفته می شود.
پایان نامه - مقاله - پروژه

 

    • فرضیه اصلی دوم: کشور مبداء برند با اعتبار کلی برند رابطه مثبت دارد.

 

با توجه به نمودار مدل در حالت معنی داری مشاهده می شود که مقدار t-value بین تصویر کشور مبداء برند و اعتبارکلی برابر با (۲٫ ۰۶) و در خارج از بازه (۱٫ ۹۶+ و ۱٫ ۹۶-) قرار دارد از این رو فرضیه پژوهش تائید و با توجه به مدل در حالت استاندارد شدت رابطه بین دو متغیر ۱۷ درصد می باشد.

 

    • فرضیه اصلی سوم: ابعاد اعتبار برند با اعتبار کلی برند رابطه مثبت دارد.

 

جهت پذیرش یا عدم پذیرش فرض فوق، نیز همانند فرضیه اصلی اول به جهت کلی بودن ابتدا روابط بین هر یک از ابعاد و اعتبار کلی مورد بررسی قرار می گیرد سپس نتیجه آزمون فرضیه اصلی سوم ارائه می شود:
- در دسترس بودن بر اعتبار کلی برند تاثیر مثبت دارد.
با توجه به نمودار مدل در حالت معنی داری مشاهده شد که مقدار t-value بین در دسترس بودن و اعتبار کلی برند برابر با (۸۱/۱) و در داخل بازه (۹۷/۱+ و ۹۷/۱-) قرار دارد لذا رابطه بین دو متغیر رد می شود.

 

    • کیفیت ادراک شده بر اعتبار کلی برند تاثیر مثبت دارد

 

با توجه به نمودار مدل در حالت معنی داری مشاهده شد که مقدار t-value بین کیفیت ادراک شده و اعتبار کلی برابر با (۲۷/۲) و در خارج از بازه (۹۷/۱+ و ۹۷/۱-) قرار دارد لذا تاثیر کیفیت ادراک شده بر اعتبار کلی پذیرفته و میزان این تاثیر (با توجه به نمودار مدل در حالت استاندارد) ۱۴ درصد بدست آمد.

 

    • آگاهی از برند بر اعتبار کلی برند تاثیر مثبت دارد

 

با توجه به نمودار مدل در حالت معنی داری مشاهده شد که مقدار t-value بین آگاهی از برند و اعتبار کلی برابر با (۵۷/۰) و در داخل بازه (۹۷/۱+ و ۹۷/۱-) قرار دارد لذا تاثیر آگاهی از برند بر اعتبار کلی پذیرفته مورد تائید قرار نمی گیرد. .

 

    • وفاداری برند بر اعتبار کلی برند تاثیر مثبت دارد.

 

با توجه به نمودار مدل در حالت معنی داری مشاهده شد که مقدار t-value بین وفاداری برند و اعتبار کلی برند برابر با (۸۰/۲) و در خارج از بازه (۹۷/۱+ و ۹۷/۱-) قرار دارد لذا تاثیر وفاداری برند و اعتبار کلی برند پذیرفته و میزان این تاثیر (با توجه به نمودار مدل در حالت استاندارد) ۱۶ درصد می باشد.

 

    • تصویر برند بر اعتبار کلی برند تاثیر مثبت دارد.

 

با توجه مقدار t-value بین تصویر برند و اعتبار کلی که برابر با (۷۹/۲) و در خارج از بازه (۹۷/۱+ و ۹۷/۱-) قرار دارد می توان تاثیر در تصویر برند بر اعتبار کلی برند را پذیرفت همچنین میزان این تاثیر (با توجه به نمودار مدل در حالت استاندارد) ۱۷ درصد برآورد شد.

 

    • آشنایی با نام برند و اعتبار کلی برند تاثیر مثبت دارد.

 

با توجه مقدار t-value بین آشنایی بانام برند و اعتبار کلی برند که برابر با (۳/۶) و در خارج از بازه (۹۷/۱+ و ۹۷/۱-) قرار دارد می توان تاثیر آشنایی با نام برند بر اعتبار کلی برند را پذیرفت همچنین میزان این تاثیر (با توجه به نمودار مدل در حالت استاندارد) ۴۱ درصد می باشد.
نتیجه آزمون فرض اصلی سوم: همانگونه که مشاهده شد t-value دو مسیر از شش مسیر مورد بررسی در داخل بازه (۹۷/۱+ و ۹۷/۱-) قرار گرفت از این رو نمی توان فرضیه سوم پژوهش مبنی بر تاثیرگذاری کلیه ابعاد اعتبار بر اعتبار کلی را پذیرفت.
.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...