شکل ۴-۹: تخمین بارهای عاملی استانداردشده متغیر امنیت و اعتماد ۱۲۲
شکل ۴-۱۰: مقادیر آماره t-استیودنت متغیر امنیت و اعتماد ۱۲۳
شکل ۴-۱۱: تخمین بارهای عاملی استانداردشده متغیر پیشنهادات ارتقایی ۱۲۴
شکل ۴-۱۲: مقادیر آماره t-استیودنت متغیر پیشنهادات ارتقایی ۱۲۵
شکل ۴-۱۳: تخمین بارهای عاملی استانداردشده متغیر قیمت ۱۲۶
شکل ۴-۱۴: مقادیر آماره t-استیودنت متغیر قیمت ۱۲۷
شکل ۴-۱۵: تخمین بارهای عاملی استانداردشده متغیر سهولت خرید ۱۲۹
شکل ۴-۱۶: مقادیر آماره t-استیودنت متغیر سهولت خرید ۱۳۰
شکل ۴-۱۷: نمودار نرمال بودن متغیر محیط بازاریابی اینترنتی ۱۳۳
شکل ۴-۱۸: نمودار نرمال بودن متغیر ویژگی های محصول ۱۳۶
شکل ۴-۱۹: نمودار نرمال بودن متغیر امنیت و اعتماد ۱۴۰
شکل ۴-۲۰: نمودار نرمال بودن متغیر پیشنهادات ارتقایی ۱۴۴
شکل ۴-۲۱: نمودار نرمال بودن متغیر قیمت ۱۴۷
شکل ۴-۲۲: نمودار نرمال بودن متغیر سهولت خرید ۱۵۰
فهرست جدول‌ها
عنوان صفحه
جدول۲-۱: تأثیر اینترنت بر آمیخته بازاریابی سنتی(ترومن،۲۰۰۲) ۳۳
جدول ۲-۲: بررسی تفاوت میان بازاریابی سنتی و بازاریابی اینترنتی از جنبه های مختلف (ترومن، ۲۰۰۲) ۴۰
جدول شماره ۲-۳: دستهبندیای از تحقیقات انجام شده ۷۶
جدول ۳-۱: مدل تحلیلی تحقیق بر مبنای متغیرها و شاخص‌های تحقیق ۹۷
جدول ۳-۲: تقسیم بندی سوالات پرسشنامه بر اساس متغیرهای تحقیق ۹۸
جدول شماره ۳-۲: آزمون آلفای کرونباخ برای پایایی پرسشنامه ۱۰۰
دانلود پایان نامه
جدول۴-۱: توزیع فراوانی آزمودنیها بر حسب متغیر جنسیت ۱۱۰
جدول ۴-۲: توزیع فراوانی آزمودنیها بر حسب متغیر سن ۱۱۱
جدول ۴-۳: توزیع فراوانی آزمودنیها بر حسب متغیر تحصیلات ۱۱۲
جدول۴-۴: توزیع فراوانی آزمودنیها بر حسب متغیر وضعیت تأهل ۱۱۳
جدول۴-۵: جدول آمار توصیفی شاخص های متغیر محیط بازاریابی اینترنتی ۱۱۴
جدول۴-۶: جدول آمار توصیفی شاخص های متغیر ویژگی های محصول ۱۱۵
جدول۴-۷: جدول آمار توصیفی شاخص های متغیر امنیت و اعتماد ۱۱۵
جدول۴-۸: جدول آمار توصیفی شاخص های متغیر پیشنهادات ارتقایی ۱۱۵
جدول۴-۹: جدول آمار توصیفی شاخص های متغیر قیمت ۱۱۶
جدول۴-۱۰: جدول آمار توصیفی شاخص های متغیر سهولت خرید ۱۱۶
جدول ۴-۱۱: آزمونهای مورد استفاده جهت آمار استنباطی ۱۱۶
جدول شماره ۴-۱۲ : ضریب تعیین چندگانه شاخص های متغیر محیط بازاریابی اینترنتی ۱۱۸
جدول شماره ۴-۱۳: شاخص‌های نیکویی برازش مدل تحلیل عاملی متغیر وابسته محیط بازاریابی اینترنتی ۱۱۹
جدول شماره ۴-۱۴ : ضریب تعیین چندگانه شاخص های متغیر ویژگی های محصول ۱۲۰
جدول شماره ۴-۱۵: شاخص‌های نیکویی برازش مدل تحلیل عاملی متغیر وابسته ویژگی های محصول ۱۲۱
جدول شماره ۴-۱۶ : ضریب تعیین چندگانه شاخص های متغیر امنیت و اعتماد ۱۲۳
جدول شماره ۴-۱۷: شاخص‌های نیکویی برازش مدل تحلیل عاملی متغیر وابسته امنیت و اعتماد ۱۲۴
جدول شماره ۴-۱۸ : ضریب تعیین چندگانه شاخص های متغیر پیشنهادات ارتقایی ۱۲۵
جدول شماره ۴-۱۹: شاخص‌های نیکویی برازش مدل تحلیل عاملی متغیر وابسته پیشنهادات ارتقایی ۱۲۶
جدول شماره ۴-۲۰ : ضریب تعیین چندگانه شاخص های متغیر قیمت ۱۲۸
جدول شماره ۴-۲۱: شاخص‌های نیکویی برازش مدل تحلیل عاملی متغیر وابسته قیمت ۱۲۸
جدول شماره ۴-۲۲ : ضریب تعیین چندگانه شاخص های متغیر سهولت خرید ۱۳۰
جدول شماره ۴-۲۳: شاخص‌های نیکویی برازش مدل تحلیل عاملی متغیر وابسته سهولت خرید ۱۳۱
جدول شماره ۴-۲۴: نتایج آزمون نرمال بودنمتغیر محیط بازاریابی اینترنتی ۱۳۲
جدول شماره ۴-۲۵: نتایج آزمون نسبت متغیر محیط بازاریابی اینترنتی ۱۳۴
جدول ۴-۲۶ : نتایج آزمون فریدمن جهت رتبه بندی عناصر متغیر محیط بازاریابی اینترنتی ۱۳۵
جدول ۴-۲۷ : رتبه بندی عناصر متغیر محیط بازاریابی اینترنتی ۱۳۵
جدول شماره ۴-۲۸: نتایج آزمون نرمال بودنمتغیر ویژگی های محصول ۱۳۶

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...