۷۸/۱۱۱۱

 

۰۰۲/۰

 

۸۱/۵۴

 

۶۶/۱۸

 

۹۳/۳۶۹

 

 

 

هزینه‌ی تولید غیرعادی

 

۶۱/۲۱

 

۲۳/۲

 

۵۶۰۳

 

۰۰۲۸/۰

 

۵۷/۲۶۴

 

۹۴/۲۰

 

۳۷/۴۴۲

 

 

 

هزینه‌ی اختیاری غیرعادی

 

۶۸۴/۰

 

۲۶۸/۰

 

۰۶/۵۶

 

۰۰۱۴/۰

 

۱۷/۳

 

۷۲/۱۸

 

۷/۳۷۷

 

 

 

مدیریت سود مبتنی بر اقلام تعهدی

 

۵۹/۱۰

 

۵۳/۲

 

۱۱۰۷

 

۰۰۹۴/۰

 

۶۴/۶۵

 

۰۳/۱۴

 

۱۴/۲۱۴

 

 

 

جریان‌های نقدی عملیاتی غیرعادی
این متغیر به‌عنوان‌یکی از متغیرهای مستقل تحقیق در نظر گرفته‌شده است.که برای محاسبه آن در فصل سوم شرح داده‌شده است .نتایج جدول فوق نشانمیدهد که این متغیر دارای میانگینی برابر با ۷۷/۷ و انحراف معیار آن برابر با ۸۱/۵۴ می‌باشد حداکثر آن‌که برابر با ۷۸/۱۱۱۱و حداقل آن برابر با۰۰۲/۰ می‌باشد بیشتر بودن مقدار انحراف نسبت به میانگین نشان از پراکندگی داده‌های این متغیر است.
دانلود پایان نامه
هزینه‌ی تولید غیرعادی
این متغیر به‌عنوان‌یکی از متغیرهای مستقل تحقیق در نظر گرفته‌شده است.که برای محاسبه آن در فصل سوم شرح داده‌شده است. نتایج جدول فوق نشانمیدهد که این متغیر دارای میانگینی برابر با ۶۱/۲۱ و انحراف معیار آن برابر با ۵۷/۲۴۶ می‌باشد حداکثر آن‌که برابر با ۵۶۰۳ و حداقل آن برابر با ۰۰۲۸ /۰ می‌باشد بیشتر بودن مقدار انحراف نسبت به میانگین نشان از پراکندگی داده‌های این متغیر است.
هزینه‌ی اختیاری غیرعادی
این متغیر به‌عنوان‌یکی از متغیرهای مستقل تحقیق در نظر گرفته‌شده است.که برای محاسبه آن در فصل سوم شرح داده‌شده است. نتایج جدول فوق نشانمیدهد که این متغیر دارای میانگینی برابر با ۶۸۴/۰ و انحراف معیار آن برابر با ۱۷/۳ می‌باشد حداکثر آن‌که برابر با ۰۶/۵۶ و حداقل آن برابر با ۰۰۱۴ /۰ می‌باشد بیشتر بودن مقدار انحراف نسبت به میانگین نشان از پراکندگی داده‌های این متغیر است.
مدیریت سود مبتنی بر اقلام تعهدی
این متغیر به‌عنوان‌یکی از متغیرهای مستقل تحقیق در نظر گرفته‌شده است. که برای محاسبه آن در فصل سوم شرح داده‌شده است. نتایج جدول فوق نشانمیدهد که این متغیر دارای میانگینی برابر با ۵۹/۱۰ و انحراف معیار آن برابر با ۶۴/۶۵ می‌باشد حداکثر آن‌که برابر با ۱۱۰۷ و حداقل آن برابر با ۰۰۹۴ /۰ می‌باشد بیشتر بودن مقدار انحراف نسبت به میانگین نشان از پراکندگی داده‌های این متغیر است.
ج) متغیرهای کنترل
جدول ۴-۳ توصیف متغیرهای کنترل

 

 

شرح

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...