گیدنز.آنتونی (۱۳۸۰)، پیامدهای مدرنیت، ترجمه محسن ثلاثی، تهران: نشر مرکز.
مبشری، محمد (۱۳۸۷)، سرمایه‌ی اجتماعی چیست؟روزنامه همشهری،‌ سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۷، سال شانزدهم، شماره ۴۶۷۹، صفحه ۱۶٫
محسنیان راد، مهدی (۱۳۷۸)، ارنباط شناسی. تهران: انتشارات سروش
محمدی، محمدعلی(۱۳۸۳)، طرح سرمایه‌ی‌ اجتماعی و سنجش آن، تهران: انتشارت دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی.
مک ایوین و مرز (۱۳۸۳)، توسعه انسانی، ترجمه غلامحسین صالح نسب، تهران: وزارت جهاد (ضمیمه ماه نامه علمی جهاد)
ممتاز، محمد صادق (۱۳۸۱)، بررسی تطبیقی تغییرات ازدواج، تهران: انتشارات دانشگاه شهید چمران.
میرزایی، خلیل (۱۳۸۸)، پژوهش، پژوهشگری و پژوهشنامه نویسی. تهران: انتشارات جامعه شناسان.
الوانی، سید مهدی. سید نقوی، میرعلی (۱۳۸۱) سرمایه‌ی اجتماعی، مفاهیم و نظریه‌‌ها، مطالعات و مدیریت شماره ۳۴ : ۸۹-۹۷٫
وبلن، تورشتین (۱۳۸۳)، نظریه طبقه مرفه، ترجمه فرهنگ ارشاد، تهران: نشر نی .
منابع انگلیسی:
Ahmad, Khalil (2011) Media Consumption? , Alternate Solutions Institute, Pakistan, September 12, Pp 41-50
Baran, Stanley J, Dennis Davis, (2000), Mass Commuication Theory, Thomson Learning, Ontario Canada.
Bell, Beth Teresa & Dittmar, Helga (2012) Does Media Type Matter? The Role of Identification in Adolescent Girls’ Media Consumption and the Impact of Different Thin-Ideal Media on Body Image, Sex Roles 65:478–۴۹۰
Kenneth, Newton (1997) Social Capital and Democracy, Amarican Behavioral Scientist, Vol 40, no 5, March-April).
Fukuyama. F. (2000). Social Capital And Civil Society. New York: International Monetary Fund Press.
Akçomak, S. Weel, B.T (2008). The Impact of Social Capital on Crime: Evidence from the Netherlands. IZA Discussion Paper, No. 3603: 1-84.
Salmi, V. Kivivuori, J (2013). The Association between Social Capital and Juvenile Crime The Role of Individual and Structural Factors. Criminology & Penology. NO 24: 123-148.
Wright, D. Fitzpatrick, K (2006). Social capital and adolescent violent behavior, social forces, 84: 1435-1453.
ضمایم
الف) پرسشنامه
بسمه تعالی
این پرسشنامه برای اجرای یک پروژه تحقیقاتی دانشجویی با عنوان “تأثیر سرمایه‌ی‌ اجتماعی بر گرایش به ارتکاب جرم در بین دانش آموزان دبیرستانی شهر گمیشان ” تهیه و ارائه شده است. از شما خواشمندیم تا با دقت و صحت به سوالات مذکور پاسخ دهید تا بلکه این تحقیق کوششی باشد در راه بهبود وضعیت اجماعی دانش آموزان. باتشکر
دانلود پایان نامه
۱-جنس: الف – زن ب- مرد
۲-میزان تحصیلات
الف – اول دبیرستان ب- :دوم دبیرستان ج- سوم دبیرستان
گویه‌های اعتماد اجتماعی بین گروهی
۹-شما خانواده و خویشاوندان نزدیک خود را تا چه حد قابل اعتماد می‌دانید؟
الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۱۰-اگر یکی از آشنایان شما بخواهد کمی پول به او قرض دهید، به نظرتان به او کمک کرده اید؟
الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۱۱-تا به حال از دوستی با دوستانتان ضربه خورده اید؟
الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۱۲-به نظرم بیشتر مردم قابل اعتمادند؟
الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۱۳-ما همسایگان قابل اعتمادی داریم؟
الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
گوی‌های اعتماد اجتماعی برون گروهی
شما به هر کدام از اصناف و گرو ههای زیر چقدر اعتماد دارید؟
۱۴- پرستاران و پزشکان: الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۱۵-ماموران پلیس: الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۱۶-قاضیان: الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۱۷-معلمان و مدرسان: الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۱۸-فروشندگان و تجار: الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۱۹-رانندگان: الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۲۰-بنگاههای معاملاتی و اصناف: الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...