سپاسگزاری :
در آغاز وظیفه خود می‌دانم از همه تلاش‌ها و زحمات بی‌دریغ آقای دکتر داود کریمی دستجردی که مسئولیت راهنمایی اینجانب در انجام این پژوهش را بر عهده داشته‌اند نهایت سپاسگزاری را بجای‌آورم. همچنین از آقای دکتر منصور مومنی که زحمت مشاوره اینجانب را تقبل فرمودند کمال قدر‌دانی را دارم.
تقدیم به :
به خانواده‌ام به ویژه پدر و مادر عزیزم که همیشه حامی و پشتوانه من بودند و هیچگاه مرا از لطف و مرحمت خویش بی‌نصیب نگذاشته‌اند.
چکیده
از گذشته تاکنون برنامه‌ریزی استراتژیک همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران سازمانها بوده و هست.در قرن حاضرتغییرات پرشتاب محیطی، توسعه فن‌آوری‌ها، از میان رفتن مرزهای سازمانی و دلایل بیشمار دیگری، اهمیت اتخاذ رویکردی استراتژیک برای سازمانها و صنایع را بیش از پیش هویدا ساخته است.
پایان نامه - مقاله - پروژه
در این پژوهش، به دنبال بررسی و تحلیل مسائل استراتژیک و الویت‌بندی استرتژی‌ها برای صنعت موسیقی سنتی ایران می‌باشیم. ابتدا با تبیین مراحل انجام پژوهش بر اساس گام‌های مدل مفهومی و …. بحث می‌شود. در ادامه با توجه به مدل SWOT و با توجه به نظر خبرگان اقدام به تعیین نقاط قوت ، نقاط ضعف ، تهدید‌ها و فرصت‌ها می‌شود و استراتژی‌های مرتبط با شرایط مختلف تعیین می‌گردد.
در ادامه با توجه به اینکه تکنیک ANP وابستگی بین عوامل را در نظر می گرفت، تصمیم به استفاده از ترکیب مدل SWOT- ANP بر گرفته از مدل یوکسل و داگدویرن (۲۰۰۷) اقدام به الویت‌بندی استراتژیها می‌شود و استراتژی SO در الویت قرار می‌گیرد که نشان می‌دهد رویکرد ما در برابر صادرات صنعت موسیقی سنتی ایران، تکیه بر نقاط قوت برای استفاده از فرصتهای محیطی باید در نظر گرفته شود. در انتها نیز پیشنهاد‌‌هایی از جمله معرفی و تبلیغ صنعت موسیقی ایرانی از طریق رسانه‌ها، شرکت در نمایشگاههای بین‌المللی موسیقی، برگزاری تورهای آموزشی موسیقی در کشورهای هدف و … پیشنهاد گردیده است.
کلمات‌کلیدی: برنامه‌ریزی‌استراتژیک، صنعت موسیقی سنتی ایران،SWOT،ANP فهرست مطالب
فصل اول : کلیات پژوهش

 

۱-۱ ) مقدمه ۱۱
۱-۲) بیان و طرح مسئله ۱۲
۱-۳) اهداف پژوهش ۱۵
۱-۴) ضرورت و اهمیت پژوهش ۱۶
۱- ۵) سئوالات یا فرضیه های پژوهش ۱۸
۱-۶) روش انجام پژوهش ۱۹
۱-۷) جامعه و واحد تحلیل آماری ۲۰
۱-۸) نمونه و روش نمونه گیری ۲۰
۱-۹) ابزار و روش گردآوری داده‌ها ۲۰
۱– ۱۰) روش های تحلیل داده‌ها ۲۱

فصل دوم : ادبیات پژوهش

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...