برای افزایش یادگیری خودتنظیم، در نظر گرفتن درک کافی از فعالیت های کلاس درس و دانشگاه ضروری است.
پایان نامه - مقاله - پروژه

 

 

 

دیجیگیک و استوجیلکوویک

 

۲۰۱۱

 

سبک های مدیریت کلاس درس، کلاس درس آب و هوا و دستیابی به مدرسه

 

زمانی که معلمان سبک مدیریت کلاسی تعامل گرا را به کار می برند، دانش آموزان پیشرفت تحصیلی بالاتری دارند و زمانی که معلمان مداخله گر هستند، آنان پیشرفت تحصیلی پایینی دارند.

 

 

 

اردوغان و همکاران

 

۲۰۱۰

 

مدیریت و نظم و انضباط کلاس درس، مشکلات، دلایل و راه حل های آن

 

محققان به عنوان نتیجه تحلیل، مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس درس را تحت این عناوین گروه بندی کردند: فقدان انگیزه، شکستن روال و قوانین، فقدان زیر ساخت ها، مدیریت زمان کافی، محیط کلاس درس بی اثر و عدم تعامل در کلاس های درس. از طرف دیگر شرکت کنندگان، با این مشکلات به دلایل زیر مرتبط هستند: محل و ساختار دوره در برنامه درسی، محیط کلاس درس، اندازه کلاس درس و عدم وجود سخت افزار، عدم وجود قوانین، محیط خانه و نگرش پدر و مادر، فقدان مهارت های مدیریتی معلمان و نگرش دانش آموزان.

 

 

 

محقق/ محققین

 

سال اجرا

 

عنوان

 

نتیجه

 

 

 

کایا و دومِز

 

۲۰۱۰

 

مقایسه روش های مدیریت کلاس معلمان در اجرا و عدم اجرای رویکرد ساخت گرای آموزش

 

هنگامی که این دو رویکرد در شرایط کاربردی در تمام ابعاد مدیریت کلاس درس مقایسه شوند، رویکرد ساخت گرای آموزش شامل برنامه های کاربردی بیشتری نسبت به رویکرد یادگیری رفتار است.

 

 

 

فوولر و ساراپلی

 

۲۰۱۰

 

بررسی انتظارات دانشجویان از مدیریت کلاس درس

 

نتایج نشان داد که مدیریت کلاس درس به همان اندازه که برای معلمان مهم است، برای دانشجویان نیز اهمیت دارد. آن ها معتقدند که این اطلاعات می تواند در راستای کمک به معلمان برای مدیریت کلاس به صورت مؤثرتر مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

 

چانگ

 

۲۰۰۹

 

بررسی ارتباط عملکرد تحصیلی دانشجویان و سبک شناختی، فرا شناختی، انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی آنان

 

نتایج نشان داد که مؤلفه های راهبردهای یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی همبستگی معنی دار دارد.

 

 

 

کایکسی

 

۲۰۰۹

 

تاثیر مهارت های مدیریت کلاس معلمان مقطع ابتدایی بر رفتار نامطلوب دانش آموزان.

 

بین ابعاد مهارت های مدیریت کلاس معلمان و بی انضباطی دانش آموزان رابطه وجود دارد.

 

 

 

اوریم، گوکسه و انیسا

 

۲۰۰۹

 

بررسی رابطه بین باورهای معلمان و سبک مدیریت کلاسی آنان با شیوه های تدریس واقعی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...